VEELGESTELDE VRAGEN
Onze levertijd bedraagt normaal gesproken ca. 10-20 dagen voor NL of ca 15-30
dagen voor bestellingen naar België.Â
Helaas kan het wel eens voor komen dat er een vertraging ontstaat in het proces.
Maar wees niet bang! Uw bestelling zal zeker bezorgd worden.Â
Voor meer informatie: Bestelling en Levering
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Je betaalt dus geen verzendkosten bij ons!
Het kan even duren voordat de bevestigingsmail aankomt, normaal hoort dit niet langer dan 2 uur te duren. Kijk ook altijd even in je ongewenste e-mail inbox. Het komt vaak voor dat de bevestigingsmail daarin terecht is gekomen.Â
Soms vullen klanten een verkeerd e-mail adres in, dit kan natuurlijk gebeuren. Als je denkt dat dit het geval is, laat het ons dan even weten via klantenservice@happypainting.nl. Wij passen het dan voor je aan in het systeem.
Als je een account aan hebt gemaakt, kun je ook inloggen om te kijken of de bestelling daar staat. Zo ja, dan komt alles goed!
Wil je jouw bestelling annuleren of wijzigen?
Stuur dan een mailtje naar info@happypainting.nl met het verzoek om jouw order te wijzigen of te annuleren.
Wij kunnen helaas geen zekerheid bieden dat altijd mogelijk is. Mocht dit niet mogelijk zijn, verwijs ik je graag naar de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Deze gaat in vanaf het moment dat je jouw bestelling thuis hebt ontvangen.
Je kan in dit geval jouw order retourneren voor een terugbetaling.
Let op!:Â dit geldt niet voor eigen foto Diamond Painting
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Wil je jouw bestelling annuleren of wijzigen?
Stuur dan een mailtje naar info@happypainting.nl met het verzoek om jouw order te wijzigen of te annuleren.
Wij kunnen helaas geen zekerheid bieden dat altijd mogelijk is. Mocht dit niet mogelijk zijn, verwijs ik je graag naar de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Deze gaat in vanaf het moment dat je jouw bestelling thuis hebt ontvangen.
Je kan in dit geval jouw order retourneren voor een terugbetaling.
Let op!:Â dit geldt niet voor eigen foto Diamond Painting
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als jouw bestelling verzonden is, kun je retourneren (met uitzondering van Eigen Foto Paintings). Wij storten dan het aankoopbedrag terug.Â
1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
2. Controleer jouw bestelling. Denk aan het adres en levertijd.
3. Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, creditcard, PayPal of Bancontact.
Kun je hier hulp bij gebruiken? Neem gerust contact met ons op.
Als je meer dan 50 euro uitgeeft in onze winkel, ontvang je een gratis opbergbox cadeau bij je bestelling.Â
Helaas gebeurt dit wel eens. Het inpakken van pakketten blijft immers mensenwerk! Geen zorgen, stuur ons gerust een e-mail met de kleurnummers, hoeveel zakjes je daarvan mist en het bijbehorende bestel (order) nummer. Dan bestellen we de steentjes kosteloos voor je na. Ons e-mail adres hiervoor isklantenservice@happypainting.nl.
We leveren wereldwijd bij Happy Painting!
We verzenden standaard naar Nederland en België, maar op verzoek kunnen we elk land ter wereld toevoegen aan de opties tijdens de checkout. Stuur ons in dat geval een berichtje.
We hebben ook een internationale website voor Duitse klanten (https://diamondpaintingwelt.de), en een Franse website (https://happydiamondpainting.fr), en een website voor Zweden (www.happypainting.se).
Je hoeft je bij ons nooit zorgen te maken over de verzendkosten, die nemen wij voor onze rekening!
De Track & Trace code ontvang je van ons via e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Zodra wij een Track en Trace code hebben ontvangen sturen wij deze gelijk naar je toe. Omdat de pakjes vanuit overzeese gebieden komen, wordt deze eerst door een internationale pakketdienste vervoerd, YunExpress. Eenmaal in Europa aangekomen, verzorgen onze partners BPost en DHL de bezorging van de pakketjes binnen Nederland en Belgie.Â
Zodra de status van de track en trace code voorbij 'Shipment received' is, is het pakketje daadwerkelijk onderweg. Ten tijde van Corona komt het helaas voor dat de status van een pakketje lang op 'Shipment received' blijft hangen, omdat de pakketdiensten nog geen tijd hebben gehad het pakje op te halen. Het kan ook voorkomen dat het pakketje al wel onderweg is, maar dat het pakketje nog steeds de status 'shipment received' weergeeft. Dit komt doordat de pakketdiensten de status niet altijd tijdig updaten. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Houdt in dit geval de gemiddelde levertijd van dit moment aan.Â
Dit betekent dat onze leverancier je bestelling aan het gereedmaken is om te produceren. Hij is op dat moment nog niet echt verzonden, maar is enkel geregistreerd in het systeem van de pakketdienst, en er zit nu een track & trace code aan gekoppeld. Totdat de bestelling gereed is voor verzending, en opgehaald wordt door de pakketdienst, zul je de status 'shipment information received' zien.Â
In een normale situatie, zul je na een aantal dagen na het plaatsen van je bestelling, updates zien in de track & trace code.
Dat kan kloppen! Het is aan de pakketdienst om de code tijdig te updaten, maar wanneer ze het ontzettend druk hebben gebeurt dat niet altijd. Dat wil gelukkig niet zeggen dat het pakketje niet in beweging is. Maar we raden je aan de link dagelijks een keertje te controleren, dan weet je waar je aan toe bent. Het kan zijn dat de code ineens een sprong maakt! We kunnen helaas geen exacte leverdatum geven, excuses hiervoor.
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze na ontvangst ruilen of retourneren. Je dient hiervoor eerst contact met ons op te nemen.Â
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product:
1. In originele staat zijn (dus enkel paintings die nog niet gemaakt zijn);
2. Voorzien zijn van labels en etiketten;
3. Bij ontvangt beschadiging is aangegeven;
4. Geen gebruikssporten bevatten.
Artikelen die je niet kunt retourneren:
1. Eigen Foto Diamond Paintings
2. Beschadigde artikelen na gebruik
De afzender is verantwoordelijk voor de verzendkosten van een retourzending, deze moet van een Track & Trace code voorzien zijn. Tip: bewaar je verzendbewijs! Daarmee kunnen we je zending traceren als er iets misgaat.Â
Als we de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Als je een painting besteld ontvang je het volgende: het canvas, alle benodigde steentjes maar ook een starterskit met daarin een pennetje met grip, een pincet, een stukje wax en een schudbakje. Zo kun je direct van start! Dit geldt voor al onze paintings.
We hebben een aantal richtlijnen op de website staan die erg belangrijk zijn om op te volgen, alleen dan krijg je het gewenste resultaat. Hier kun je meer informatie lezen over hoe de foto eruit moet zien en wat voor kwaliteit deze moet hebben. En hier vind je meer informatie over het formaat. Kom je er niet helemaal uit? Stuur ons gerust een e-mail en we zullen je persoonlijk advies geven!
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Dan mag je ons altijd een mailtje sturen naar klantenservice@happypainting.nl, of een privé berichtje sturen via onze officiele Facebook-pagina.
Noteer je bestelnummer en/of je adres bij de bestelling zodat we je sneller kunnen helpen!
Wij doen er alles aan om alle mailtjes en berichtjes zo snel mogelijk te beantwoorden, op dit moment ligt de gemiddelde reactietijd binnen 24 uur. Hopend op jullie begrip mocht het een keertje wat langer duren :)
Groetjes,
Kirsten